zd

E lelei mo tagata matutua le nofo i luga o se nofoa eletise?

E iai.O nofoa fa'ata'avalevale eletise ua avea ma auala e mana'omia mo femalagaiga mo tagata matutua ma tagata e le atoatoa le malosi e fa'atapula'aina le feoa'i.E fetaui lelei mo le tele o mea faitino.O le a lava le umi o le tagata faʻaoga e iai le malamalama manino ma le masani masani, o le faʻaaogaina o nofoa faʻataʻavalevale eletise o se filifiliga lelei, ae e manaʻomia se avanoa faapitoa mo le gaioiga.

O le nofoa fa'ata'avalevale eletise o se nofoa fa'ata'avalevale fa'atasi ma le fa'aopoopoina o se afi fa'aeletise ma auala e pulea ai le fa'atautaia.E masani lava ona fa'apipi'i se tama'i joystick i luga o le mea e fa'amau ai lima nai lo le fa'aogaina o nofoa fa'ata'avalevale lima lima.

Faʻalagolago i le auala faʻaogaina, o loʻo i ai rockers, ma suiga eseese e pei o le ulu poʻo le faʻafefe ma le suction system.Mo i latou e matua'i pipili po'o e mana'omia ona feoa'i i se mamao tele, pe a lelei lo latou mafaufau, o le fa'aaogaina o se nofoa fa'ata'avalevale eletise o se filifiliga lelei, ae e mana'omia ai se avanoa tele e fealua'i ai.
manuia:

1. Fa'alogo lautele.Pe a faʻatusatusa i nofoa faʻataʻavalevale masani, o galuega mamana o nofoa faʻataʻavalevale eletise e le gata e fetaui mo tagata matutua ma vaivai, ae faʻapea foʻi mo tagata mamaʻi ogaoga.O le mautu, malosi tumau, ma le saoasaoa fetuutuunai o tulaga lelei ia o nofoa faʻataʻavalevale eletise.

2. Fa'afaigofie.O le nofoa fa'ata'avalevale toso lima masani e tatau ona fa'alagolago i tagata faigaluega e tulei ma toso i luma.Afai e leai se tasi e tausia, e tatau ona e tuleia le uili na o oe.E ese'ese nofoa fa'ata'avalevale eletise.Afai lava ua uma ona fa'atumuina, e faigofie lava ona fa'agaioia e aunoa ma le mana'omia o tagata o le aiga e fa'atasi ma i latou i taimi uma.

3. Puipuiga o le siosiomaga.O nofoa fa'ata'avalevale eletise e fa'aaoga ai le eletise e amata ai, lea e sili atu ona fa'alelei le si'osi'omaga.

4. Saogalemu.O tekinolosi gaosiga o nofoa faʻataʻavalevale eletise ua faʻateleina ma sili atu ona matua, ma o mea faʻapipiʻi i luga o le tino e mafai ona faʻapipiʻiina tele pe a uma ona faʻataʻitaʻiina ma agavaa e tagata tomai faapitoa mo le tele o taimi.O le avanoa e leiloa ai le pule o senofoa fa'ata'avalevale eletisee latalata ile zero.

5. Fa'aaoga nofoa fa'ata'avalevale eletise e fa'aleleia atili ai le gafatia o le tausiga o le tagata lava ia.Faatasi ai ma se nofoa faʻataʻavalevale eletise, e mafai ona e mafaufau e fai ni gaioiga i aso uma e pei o le faʻatauga faʻatau, kuka, ma le ea.E tasi le tagata + se nofoa fa'ata'avalevale eletise e mafai ona faia.


Taimi meli: Oke-26-2022